{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 6 september 2017

Drie cactussen

Drie cactussen


Een tijdje terug haakte ik een cactus. Zomaar zonder patroon. Ik vond 'm zelf wel geslaagd en hij hangt al een tijdje aan m'n autosleutel.
M'n nichtje vond 'm ook heel erg leuk! Dus kreeg ik het verzoek er nog eentje te haken. En toen ik toch bezig was... haakte ik er direct maar drie 😊


Die voor m'n nichtje moest bij voorkeur "precies" hetzelfde zijn als die van mij. 


Ik vond een ander kleurtje in m'n voorraad, dat leek me ook wel heel leuk voor de bloempotjes!


Eentje gaf ik mee voor een vriendin.


Eentje, die met de fel-oranje pot, is voor nichtje.


En eentje stuurde ik op naar een vriendin.
Dus ze zijn allemaal al weer op! Ik ga er vast nog een stel haken! Ik heb 't patroon nu in mijn hoofd!

Meer cactussen op mijn blog vind je onder het label "cactus".


Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

5 opmerkingen: