{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 8 november 2017

't Is groen en het...

1't Is groen en het...


Vorige week liet ik al zien dat ik met groen aan 't haken was. En kijk nou eens... ook groen:

Mooi boek! Meer informatie vind je hier.

En het is...



ook een kikker! 
Een nogal platte kikker.



Een kikker die je voor 't grootste deel in één keer haakt. Het enige dat apart gehaakt wordt zijn de ogen en het rood van de mond.


Deze kikker kon ik door z'n platte lijf heel makkelijk versturen naar een vriendin die wel even een opkikker kon gebruiken. 


Ze houdt ook nogal van lezen, dus misschien heeft ze nog een vacature voor deze opkikker, als boekenlegger. 


Als opkikker is-tie in ieder geval al geslaagd 🐸
Het patroon vond ik via Freppi, op de pagina met kikkerpatronen, om precies te zijn hier.



Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

8 opmerkingen:

  1. Hij kijkt niet blij. Maar wat wil je als je plat bent?? Ik vind het wel een leukerd voor in een boek.

    Groetjes en fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is echt leuk! En inderdaad handig als boekenlegger.
    Dank je wel, Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hij is leuk, maar hij kijkt wel een beetje sip. Misschien te lang tussen een boek gezeten? Jouw vriendin boft maar met jou, om zo'n opkikkertje te krijgen. Een heel lief gebaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik denk dat hij ook heel geschikt is als knuffelaar met die lange uitnodigende armen. Misschien wordt hij wel de zeer speciale platte-boekenlegger-knuffelopkikker, die zijn heel schaars en bezitten bijzondere talenten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, ik vind hem leuk! En ik zie de heilzame opkikkerwerking er wel van in...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hihihi, bepaald geen koele kikker!
    Lief gebaar ❤️

    BeantwoordenVerwijderen