{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 7 februari 2018

Samen met Bobbi Eden in één tijdschrift!

Samen met Bobbi Eden in één tijdschrift!


Wie had dat ooit gedacht, dat ik samen met Bobbi Eden in één tijdschrift zou staan? Gisteren lag het bewuste tijdschrift in de brievenbus:


De nieuwste Aan de Haak 🙂
Bobbi staat op de cover, zover ben ik dan nog niet. Mijn kleine fotootje staat bij de armbandjes die ik weer voor Aan de Haak bedacht, op bladzijde 56:


En ik ben zo blij dat het blad toch nog voor de start van de Olympische Spelen uit is! Nu kan ik eindelijk ook hier mijn Olympische ringen laten zien, die ik al in december haakte!


Ik was toen nog wel zo blij dat ik toevallig een echte sneeuwfoto kon maken! 
En ja, het zijn armbandjes:


In het blad staat ook andere variaties, maar omdat dit weekend de Olympische Winterspelen beginnen, laat ik de Olympische versie hier zien. En ik heb ook even de header van de blog aangepast.

Het blad ziet er weer erg leuk uit, vol vrolijke en mooi projecten. Op deze foto van de inhoudsopgave zie je al het een en ander:


En behalve een interview met Bobbi Eden kun je er het haakverhaal van Pollevie in lezen en er staat een patroon in van Bizzy Bee Klaske. En nog veel meer leuke haakpatronen, kleinere en grotere projecten.

Ik vind het wel een aanrader. En als je geen abonnement hebt, dan kun je 'm heel binnenkort in de winkel vinden. Vanaf 12 februari ligt-ie er zeker!


Liefs van De Breimeisjes!

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

10 opmerkingen:

  1. leuke armbanden en wat leuk dat je in dat tijdschrift staat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi, van Bobbi Eden heb ik nog nooit gehoord, maar wél van Akkelien *Ü*
    Wat leuk dat je weer een bijdrage mocht leveren! Je Olympische armbandjes staan heel mooi bovenaan je blog (én aan je arm :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooo ...wat geweldig dat je armbandjes in dat
    tijdschrift staan ...ze zijn ook echt heel leuk
    heel veel groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk weerAkkelien dan heb ik het blad voor het weekend nog in huis gezellig. Armbandjes maken voor de spelen ha ha ik zit er klaar voor

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee! Zelfs prominent op de inhoudsopgave. Het is inderdaad een erg leuk blad.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O, jij wordt echt steeds beroemder, leuk! Dit zijn ook wel heel leuke armbandjes weer :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Proficiat zeg! Of het nu samen met iemand 'beroemd' is, of alleen, het is sowieso een hele prestatie! Knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke armbanden je bent in stijl.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. dat jij in het blad stond, viel me meteen op!!! bobby eden is beroemd geworden op ander handwerkgebied, zal ik maar zeggen! :) leuk dat je steeds in de pers opduikt!

    BeantwoordenVerwijderen