{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 20 maart 2018

Dinsdag - poppendag Het warme pak van de pop van Jasmijn

Dinsdag - poppendag Het warme pak van de pop van Jasmijn


Na zo'n koud weekend vind ik dat ik het pak van de pop van Jasmijn ook nog wel kan laten zien. Al heb ik veel liever voorjaar en warmte, de lente.

De foto's kreeg ik vorig jaar in mei en juni, iedere week één, soms twee foto's.


Zo zie je mooi hoe zo'n pak "groeit".





Dit pak kreeg mooie bloemenknopen. Jasmijn vind ze zo leuk dat ze het haar pop vaak "achterstevoren" aantrekt, met de knopen voor 🙂


Op de volgende foto zie je dat het mutsje "trekt". Maria heeft dit mutsje toch gelijk gemaakt aan de muts voor de pop van Eliza


Ze heeft het patroon inmiddels verbeterd, dat kon je al zien bij het pak van Eleonoor.



De sokjes/schoentjes maken het pak compleet. Al is het patroon niet helemaal naar de zin van Maria.


Zo, alle versies van dit pak zijn nu online. 

Maria was afgelopen week trouwens jarig. Natuurlijk stuurde ik haar een kaartje. Mét een gehaakt hartje:



Nu wordt het tijd om te kijken of er poppen- of ander nieuws is bij

Corina,
DiYDiva
Ria
Rita,
Sandra  en
Tineke
Als je ook mee wilt doen op poppendag, voor een keer of voor regelmatig, laat het weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer! Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren! 



Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

4 opmerkingen:

  1. Zo'n super brei oma toch! Goed idee van Jasmijn om het gewoon om te draaien. Beide kanten zijn mooi dus waarom niet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk! Enorm schattig het pakje 💙💗

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk stel is het geworden :) Staat reuze leuk bij Jasmijn. Leuk dat je haar een kaartje stuurde met een mooi hartje erbij. Gezellig een zelfgemaakt cadeautje. Die vind ik altijd het leukste. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen